oktober 2011 - week 43

maandag 24 oktober

16:54
de vruchten van de kardinaalsmuts zijn nog steeds prachtig roze

---------------------------

dinsdag 25 oktober

10:49
onderaan een boom vind ik zwammen vermomd als stukken schors

18:03
nieuwsgierig bekijken deze koeien mijn capriolen met de iphone

---------------------------

woensdag 26 oktober

9:09
ook op deze sombere, bewolkte ochtend wordt er op de baggerschuit gewerkt

---------------------------

donderdag 27 oktober

10:34     en     10:35
ik lig al vroeg op mijn knieƫn voor de donkere silhouetten van de berenklauw

17:19
aan het eind van de dag breekt de zon toch nog door de wolken

---------------------------

vrijdag 28 oktober

10:34     en     10:35
tere schelpvormige elfenbankjes, gevonden op een dode oude boomstam

10:42
ondanks de voortschrijdende herfst bloeit deze donkerpaarse smeerwortel nog uitbundig

---------------------------

zaterdag 29 oktober

9:45
twee vroege vissers op zoek naar een mooi plekje

9:59     en     10:02
op het eiland staan bomen met bizarre vormen

10:14
het verdorde riet heeft zich als een donker lint om de berenklauw gewikkeld

---------------------------

zondag 30 oktober

11:34     en     11:35
aan de voet van een knotwilg ontdek ik kleine groepjes paddenstoelen

---------------------------

Geen opmerkingen:

Een reactie posten