inzendingen voor de WNF/Zoom wedstrijd

deze drie foto's vinden jullie het mooist



de ochtendzon maakt ragfijn spinrag zichtbaar


een paar reacties:
"deze foto doet mij gewoon iets, echt geweldig!"
"dit is mijn favoriet, door de details, het licht, de spinragdraden"
"een topper, ook gezien de kleuren"

---------------------------


en op een boomstronk ontdekte ik dit dansende wezentje
een geheime boodschap uit het verleden of de toekomst?


een paar reacties:
"deze vind ik het beste bij 'geef de aarde door' passen"
"alsof alle organische vormen erin besloten zijn"
"ik ga helemaal voor deze foto, fantastisch!"

---------------------------


een dunne laag mist op het gladde wateroppervlak


een paar reacties:
"de geboorte van een nieuwe dag"
"de mooiste qua kleur, sfeer en compositie"
"this one looks like Scotland, particularly the colors"

---------------------------


Geen opmerkingen:

Een reactie posten