januari 2011 - week 3

maandag 17 januari


door de regen kreeg het wilgenhout een intens roodbruine kleur

---------------------------

dinsdag 18 januari


een sombere, grauwe, natte dag
toch nog iets moois gezien

---------------------------

woensdag 19 januari


na regenbuien en dreigende, donkere luchten


is daar ineens een regenboog


die het hazeneiland volledig omspant

---------------------------

donderdag 20 januari


heldere, scherpe kleuren en lijnen maken het landschap onwerkelijk abstract

---------------------------

vrijdag 21 januari


de ochtendzon maakt ragfijn spinrag zichtbaar
---------------------------

zaterdag 22 januari


felgroen mos op een bed van natte bladeren

---------------------------

zondag 23 januari


en alweer een bijzondere vondst op een vochtige boomstronk

---------------------------

4 opmerkingen:

  1. Hoi Helga, ze zijn weer prachtig!
    Dank hiervoor, heerlijk om zo de dag te beginnen. (het is nog donker als ik dit schrijf, het is 07.45 uur, ik heb net ingelogd en ben mijn "to do" lijst nog maar weer eens aan het bijwerken)
    Dus, dit en een kop koffie, zalig.
    Graag blijf ik je berichten ontvangen, en tot het weer licht is!!
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pareltjes! En zo dicht bij huis. Dank dat je dit wilt delen, Helga.
    Irma Röder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Helga,

    Ze zijn weer van een enorme schoonheid. Ik wil ze graag blijven ontvangen,

    Groetjes Conne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende foto's Helga. DANK JE WEL.
    Vriendelijke groet, Adri J

    BeantwoordenVerwijderen